زخم هایی که عمیق می شوند...


˙·٠•●Alone In My World●•٠·˙

اندر احوالات یک مونث جوجه ی دبیرستانی

 نه اینکه حرفی برای گفتن نباشد ، هست

حرف هست

عشق هست

بغض هست

درد هست !!!

اما ...

چه بگویم وقتی

نه در انزوای خالی سکوتم دستی مهربان

نه تلاش دوباره ای برای نو شدن

گمان مبر همیشه حوالی خواب های تو بیدارم

گمان مبر که همیشه عاشقانه می نویسم و می خوانمت

عشق ؛

به زخم که برسد ، سکوت می شود

زخم که عمیق شود ، بیداریِ دل ، درد دارد !

من

در این بغض های هر لحظه

در این دلتنگی های مدام

در این آشفتگی های دقایقم

دارم

سکوت

می شوم

با من از عشق چیزی بگو،

پیش تر از آنکه زخم هایم عمیق شود...همین..!



نظرات شما عزیزان:

moein
ساعت13:45---10 اسفند 1390


mahdiyeh
ساعت17:52---9 اسفند 1390

نوشته خودت بود؟؟ عالیه دختر
(پیش تر از آنکه زخم هایم عمیق شود) خوشمان آمد شدید


امیررضا
ساعت17:36---9 اسفند 1390
درود. متن جالبی نوشتی. معلومه شما مثل بقیه نیستی که هر چرت و پرتی که به ذهنش میرسه سریع میزاره تو وبلاگش. اینو دارم از ته دلم میگم مطالبت واقعآ زیباست. همه دنبال این هستن ببینن کدوم وبلاگ آمارش بیشتر تا با اون تبادل لینک کنن ولی من دنبال اینم که وبلاگی که میخوام باهاش تبادل لینک کنم مطالبش زیبا و پر محتوا و بدرد بخور باشه. وبلاگ شما دقیقآ چیزی بود من میخواستم. با اجازتون لینکتون کردم اگه دوست داشتین شما هم منو لینک کنین. وبلاگ من درباره ی تاریخ فراموش شده ایرانه شاید خوشتون بیاد. براتون آرزوی موفقیت می کنم. بدرود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:,ساعت 16:17 توسط Dreamer| |


Power By: LoxBlog.Com